Monday, September 20, 2010

What a Wonderful day :)

So harini aku start keje balik lepas cuti raya 12hari. Dari pagi-petang kat tempat keje aku start ber-masalah nihh...

:.aku ingat keje start pukul 8.00am so aku dtg awal, bile pikir2 balik sekarang bukan bulan puasa   aku nak masuk office awal..(sial je)

:.  tak tau nape aku bole teringat lagi harini bulan puasa nak balik keje pukul 4.30pm, siap dah kemas laptop nak blah dari office..tngok2 kene tegur dengan en.*****

En.*****             : ko nak pegi mane?
Aku                    :balik la, asal? Ko nak balik sekali ke dgn aku?
En.*****             : tengkorak ko, ingat ni bulan puasa ko nak balik awal!!
Aku                   : EHHH!! (mejerit sambil buat muke innocence)
Awek sebelah : hahaha!! < tegelak2 sambil type amende tah kat PC tu >
Aku                   : (DAMN!! sial la) <<  cakap dalam hati >>

No comments:

Post a Comment