Tuesday, September 28, 2010

CO BA AN !!


AKU KENE RABA! Aargh!! Ganguan Sexxx.. semalam ade event kat pusat kraftangan, aku lak kene betugas jadi tetamu jemputan pejemput tetamu.. overall sumenya OK la, makanan pun taraf hotel 5bintang.. time nak amik makanan lak ade makcik tepuk “bontot” aku WAFFAK!! (KAU SANGAP KAT AKU KE MAKCIK!!) ade lak 2-3 table awek pandang aku time tu, sume lak muke ketat je pandang aku L  jatuh 5darjat maruah.. dah tanggung malu camni aku g la site belah lak (dengan harapan dah takde tepuk-menepuk ‘BON’ lagi)..

Site sebelah lak aku jumpe sorang girl dari company mane tah yg tugas same dgn aku (hari terbuka bersama menteri komunikasi, 9-10 company bergabung buat event tu) so, aku follow la girl tu sampai camne tah ade lak sorang pakcik teraba  depan bontot aku, BABI LAHH!! (YAW UNCLE! THATS MY ‘P’ , KO GAY KE APE?) ade lak kat situ 1-2 table makcik pandang-pandang T_T .. malu sangat sampai dah xdaya nak tanggung, so aku lepak/makan kat lua je..

PS : kat lua ade kambing golek, ayam panggang ala2 makanan mexico.. *nyum2*

No comments:

Post a Comment