Tuesday, September 21, 2010

Nuffnang!!

Nuffnang tu ape!? Korang tau ke pemende tu.. haha sebut je bende ni msti ramai yang dah tau, tapi aku bet ramai gak yang taktau amendenya la bende alah ni.. nuffnang ni aku dah lame denga, in fact siap dah blaja lagi dlm sem2-3 cmtu.. erm, arini kt office aku xde keje sangat ko open la web kosmo! Nak bace2 sementara habiskan masa nak lunch jap lagi..
SO!! Ape powernya NUFF ni? Bende ni korang bole buat duit dengan account blog korang..lagi ramai follower lagi ramai banyak duit korang bole buat.. nak senang concept nya same je dgn MLM (multi level marketing).. lagi banyak downline korang ade lagi banyak income kau bole dapat..
Aku lak tibe-tibe je mcm nak try guna nuffnang ni, tapi blog pun macam HARAM!! Sume entry macam crap, ade hati lak nak try..
Kalau sape-sape rasa diri sendiri tu “PAPAKEDANA” sila2 la explore nuffnang tu cmne nak guna.. manetau korang bole dapat income lagi banyak dari gaji CEO ke.. haha... bawah ni aku dh sediakan link.. click je kalau korang gatal tangan, hee


"CLICK" <<<<

No comments:

Post a Comment