Saturday, October 30, 2010

Who Thats Old Fart !?

baru je habis meng-selesaikan-report-training aku. so arini aku keep googling nak memuaskan nafsu boring aku, yeahh!! owning broadband really make me look like a noob. asal free time je dok mengadap lappy sambil online sambil baring sambil makan kacang kat sebelah aku sampai mate lebam baru nak tido.

erm. focus shahril, FOCUS!!

so, dok googling je td tah website ape tah aku jumpe. agak cool la ilmu web ni, boleh tngok muke aku 20 tahun akan datang. aku yg berumor 20 tahun ni pun try la nak buang mase dari xde ape2 nak buat..

so result yg aku dapat.....


ARGHH! muke aku time umo 40 tahun akan datang!! sumpah hensem, aku bangga dengan diri sendiri
tsk tsk tsk... (-_-")

sekali pandang mcm Tun Dk Mahathir, PM Malaysia
dua kali pandang mcm Datuk Bazlan, executive director kat tempat aku
tiga kali pandang aku dah xnmpak dah rupe aku :( ...sad sad situation now :(

PS : aku tau korang nak try punye, jangan la malu2.. click je kat sini "mai2 kelik aku mai"



2 comments: