Sunday, December 5, 2010

So The Conclusion is !!?

People, yaw!! so harini aku hanya mampu tersenyum saje. :)
senyum-senyum bangga :) ...soalnya kenapa, uik -_-!?


Seems jumaat lepas aku dah tamatkan presentation untuk Industrial Training aku
dengan bangganya aku kini OFFICIALLY pengganggur.................waffak ?



OK!! STOP THE CRAP...
dengan ini aku nak membuat pengumuman tampa segan-silu-nya : bahawasanya aku dah tamatkan DIPLOMA.......................


lame ass, tu je ke shahril? ape yang bangganya!?


OK!! ape yang buat aku bangga aritu aku jalan sorang2 kat area rumah aku, so jumpa la membe skolah dulu borak2 cakap pasal study di mana-kah? situ-sana-sini-situ juga lahh..tup-tap2 cite diorng tekejut aku dah habis belajar, aku memang heran la lepas habis sekolah dulu ade member yang sambung blaja terus tapi tak habis lagi...

Nak cakap diorang repeat sebab tak lulus subject tak jugak, extend semester pun tak jugak... aku cukup-cukup je sampai semester7, siap training lagi...

So aku fikir-fikir balik..
7sem = 5sem panjang + 2 sem pendek
= (sem panjang 4 bulan+1 bulan midterm break =5bulan) + (sem pendek 2 bulan, xde break)
= (5x5=25 bulan) + (2x2=4bulan) = 29bulan
= 29 + (6=break each semester 'sem1-6only') = 35bulan
= 1tahun= 12 bulan/35bulan = 2^1/2 bulan#


aku buat diploma 2tahun setengah je.. dulu diorng ketawa sebab aku masuk kolej lambat, diorang lagi kuat ketawa bile dapat tau cuti semester aku 2-3minggu je.. tapi bile dapat tau aku dah tamat diploma diorang senyap je sambil aku ketawa balik kat diorang..MUAHAHAHAHA!! feel your sweetest karma guys :)
in the end korang yang kena catch up aku...GAHAHAHAHAHA >:)

No comments:

Post a Comment